Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
1 jun, 10:25 0 kommentarer
Hej
Nationaldagen närmar sig och som jag tidigare informerat om så har laget ett arbetspass på Vivstavarv med Parkering och ett Pop up tält där vi säljer Hamburgare, korv, dricka och har ett lotteri.
Själva firandet är kl 11-15
Jag har skickat ut kallelse till Parkeringen fm o em till:
Fm 09:45-12:30: Förälder till Elvira, Livia, Lowis.
Samt att några 18 åringar i laget kommer turas om (Nora+Minna byter till parkering/kiosk med Elvira+Lowis)
Em 12:15-ca15:30: Förälder till Amy, Ellen M, Emma B.
Samt Margueriette o Maja W kommer turas om parkering/kiosk.
Kan man inte ta ovanstående pass byter man med annan inom laget.
Fetmarkerat nedan behövs fortfarande
Följande behövs:
Är det någon som har ovanstående? Kommentera i inlägget
Arbete:
Hör av er om ni har några frågor
mvh Helena
PROGRAM
Plats: Grönområdet vid vistavarvs kapell, 6 juni 2026 Tid: 11–15
11.00 Timråförsamling
11.30 SMULTRON OCH SÅNG
12.01 Timrå musikkår
12.20 Högtidstal
12.30 BOSSE SJÖBOM
13.00 Stipendieutdelning + Timråhjälten
13.10 Timråspelmän
Kort paus
13.40 Kulturskolan
13.50 Lupinerna
14.10 Seniordansarna
Kort paus
14.30 Kulturskolan
14.45 Avrundning av dagen Nytt för i år!
Plantbyte med med Timrå trädgårdsförening.
Inlämning: 11.00–13.00 i stora tältet på området
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer