Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
21 jun, 18:51 0 kommentarer
Områderskarta
Hej alla!
Nu närmar sig cupen och vi ser fram emot några roliga dagar tillsammans! ⚽️
Vi har tre lag anmälda till cupen och kallelserna till respektive lag har redan skickats ut.
Kostnad: 200 kr/spelare
Betalningen behöver vara genomförd innan cupen startar den 26/6.
Om någon blir sjuk eller får förhinder är det viktigt att ni meddelar tränaren för det aktuella laget. Tacka alltså inte bara nej till kallelsen om frånvaron sker nära inpå cupen, eftersom vi behöver kunna planera lagen.
Vi kommer som vanligt att ställa upp vårt lagtält, där vi samlas och hänger mellan matcherna.
Vi vill fortsätta bygga en stark lagkänsla, så vi hoppas att barnen stannar kvar tillsammans mellan matcherna, hejar på varandra och umgås som ett lag. 😊
Vi önskar även att mobiler lämnas undan under dagen (förutom om man behöver ringa en förälder eller handla något).
Nu laddar vi för en riktigt rolig cup tillsammans!
När cupen är slut på Söndag tar vi välförtjänst fotbollsledigt, och startar upp igen Torsdag 23/7.
Vi siktar på att erbjuda spontanfotboll, men då aviseras det via föräldrar chatten ( What´s app)
Vänligen Ledarna.
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer