Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
15 jun, 15:05 0 kommentarer
Hej!
Nu på Onsdag 17/6 så har vi vårt arbetspass på SCA Norrplant. Vi kommer att samlas vid parkeringen cirka 17:50.
Ersättningen från detta lagjobb går till vår betinget och motsvarar cirka 330 kr per person. ( 110.-/timme och passet är 3 timmar)
SCA Norrplant har två plantskolor i Timrå. Vi ska vara på bogrundet, golfbanevägen 4.
För att delta krävs att man är 16 år eller äldre (eller fyller 16 under året), vilket innebär att inga yngre barn kan följa med och arbeta. Plasthandskar och armskydd kommer att finnas på plats. Har man egna, bättre arbetshandskar går det självklart bra att ta med dem.
Tänk på att klä er efter väder. Ta gärna med fika till pausen
Hör av er om ni har några frågor.
Jag kommer inte vara på plats så det är toppen om ni möts vid parkeringen 17:50 så möter personal upp er på plantskolan.
/Carro
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer