Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Igår, 22:39 0 kommentarer
Från vänster: Simon, Patrik, Camilla, Malin, Magnus, Maria, Mikael, Johan, Rebeck
Den 16 juni hade föreningen sitt årsmöte. Sammanlagt var det 17 personer som deltog på mötet. Tillsammans beslutade de att lägga föregående år till handlingarna och planera för det nya.
Ny och utökad styrelse
Årsmötet valde en ny styrelse inför kommande verksamhetsår. Alla från föregående års styrelse valdes om eller hade tid kvar, samt att tre nya valdes in. Vi ser verkligen fram emot att jobba vidare med att utveckla vår förening, tack till valberedningen för ett bra jobb. Styrelsen nästa år består av:
Ordförande: Maria Sognefors
Vice ordförande: Simon Kvibäck
Kassör: Rebecka Bäcklin
Ledamot: Malin Myrin
Ledamot: Mikael Åkerman Kolmodin
Ledamot: Johan Filander
Ledamot: Camilla Sevä
Ledamot: Patrik Ståhl
Suppleant: Magnus Olsen
Verksamhetsplanen framåt
Årsmötet tog beslut om verksamhetsplanen för kommande år, där vi har satt fokus på tre huvudpunkter:
Vi ska förutom detta genomföra det vi kallar basuppdraget. Det vill säga det vi gör varje säsong. Genomföra träningar, matcher, utbildningar, möten och allt annat som får vår förening att fungera.
Läs gärna hela verksamhetsplanen här och fundera på vilken del som du vill vara en del av. Ingen kan göra allt – men alla kan göra något. Tillsammans gör vi Vallentuna IBK starkare.
Budget för kommande år
På årsmötet beslutades att medlemsavgiften höjs något inför kommande säsong, till 220 kronor. Årsmötet beslutade också om en budget där föreningen tar ett större ansvar för vissa kostnader som tidigare har legat på lagen. Det gör vi för att skapa bättre och mer likvärdiga förutsättningar för alla spelare i föreningen och minska administrationen. Inför säsongen har föreningen även anställt en föreningsutvecklare. Andreas som har denna roll, kommer att fokusera på viktiga områden som rekrytering, spelarutveckling och att få fler spelare att trivas och vilja fortsätta.
För att kunna genomföra dessa satsningar och samtidigt ha en ekonomi i balans kommer även aktivitetsavgifterna att justeras något. Mer information om detta kommer att skickas ut till lagen under nästa vecka.
Vi vill samtidigt betona att Vallentuna IBK fortsatt har bland de lägre avgifterna bland alla innebandyföreningar i Stockholmsområdet.
Vallentuna Stenugnsbageri bjöd på fantastiskt goda bullar! Tusen tack för det!
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer