Dela nyhet
Ledarmöte & hämtning av matchställ
7 sep 2020
Hej alla ledare!
Torsdagen den 17 september har det blivit dags för både ledarmöte och uthämtning av matchkläder, härligt! Detta medför speciella regler på hur vi ska hantera detta med hänsyn till COVID-19.
Ledaremöte – Ledarmötet kommer att starta 18.30 17/9 inne i teorisalen. Det kommer att vara ett fysiskt möte nu till skillnad från förra gången, kul! Med detta vill vi se att varje lags huvudansvarige tar sig ner till teorisalen. DVS att endast EN ledare PER LAG ska medverka. Om inte denna huvudansvarige kan medverka så var vänlig skicka en annan ni anser vara ansvarig.
Matchkläder – Uthämtning av matchkläder kommer att ske kl 17.50 och finns att hämta en trappa ner i sporthallens korridor där Jocke Bååth kommer att stå till tjänst under kvällen. Det vi vill se är att MAX TVÅ PERSONER PER LAG ska komma och hämta ut matchkläder och en av dessa skall inte vara huvudansvarig. Nedan följer schemat för ert lags uthämtningstider.
Se till att hålla sin tid för att undvika att vara så många på samma plats. 2 Ledare per lag som max.
KL LAG
17.50 - P/F 13
18.00 - P/F 12
18.10 - P/F 11
18.20 - P/F 10
18.30 - P/F 09
18.40 - P/F 08
18.50 - P/F 07
19.00 - P/F 05
Summasummarum behöver vi max tre ledare per lag under kvällen som engagerar sig. Om det dyker upp frågor så skicka ett mail till Simon_16@hotmail.se.