Forum
Tillbaka| Tröjor idag |
|---|
|
Vi är 25(!) på is ikväll. Kolla deltagarlistan, alla tom Birgersson i blått. De längre ner i vitt.
Markus Bjurman 4 jan 2018 |
| Svar (8 st) |
|---|
|
Detta gäller fortfarande tisdag och onsdag: Tröjfärg Udda slutsiffra på på regplåten (den snabbaste bilen i hushållet) VIT. Jämn slutsiffra BLÅ |
| Tröjor imorgon: jämn födelsedag vit, udda blå |
|
Tröjtombolan går!! Denna vecka: vit om din ålder är udda. Blå om du är jämn. Ex vis 40 |
|
Tröjtombolan går!! Denna vecka: vit om din ålder är udda. Blå om du är jämn. Ex vis 40 |
|
|
Tröjor - Sunset Classic idag: Alla tom Jackson i Winter Classic White Nedanför honom: Stadium Series Blue |
| Ikväll, alla tom Antonssen i vitt resten blått |
|
Gents 2:or! Ni som inte hämtat ut era tröjor, prata med Lena i caféet och checka ut er fräscha stass! SEN: jag efterbeställer nu säsongens sista sväng innan des blir knökat i fabrikerna. MAILA MIG om ni vill med. Jag har tyvärr tappat en del pga paltfingrar. Markus och Lobenius har jag, men resten - snälla maila igen! Någon av er fick inte sin beställning, någon ny har tillkommit osv. Markus.bjurman@gmail.com |
Snabblänkar