Forum
Tillbaka| Bokningsregler Gents |
|---|
|
Hej alla! Här kommer några förhållningsregler gällande bokningar: 1) Keepers ska inte boka på sig i listan, ni sköter närvaroplaneringen utanför systemet. 2) VP/MVP får boka på sina pass direkt. De får boka på andra gruppens pass i mån av plats 48h före nedsläpp. 3) Rookies får boka på sig 24h före nedsläpp 4) Gäster ska registreras och boka en plats enligt 2. Undantag kan göras i samråd med Adrian eller Claes, men inte annars. 5) Det är högt tryck på tiderna, ni som bokar och inte dyker upp bör skämmas för att ni bänkar en entusiast den tiden 6) Blir det fullt så kommer jag att börja släcka anmälningarna för er som inte har bild enligt tidigare utskick. Bilderna bygger vårat fakturaunderlag och är därför viktigt. Nu kör vi! Adrian Adrian Robert 19 feb 2019 |
| Svar (2 st) |
|---|
|
Det låter bra Adrian och antligen svarar frågan om vi målvakter ska registrera eller inte. Finns det en prioritetslista bland målisar? jag känner att jag vet inte ibland om jag garanterar en plats . Det är inte så organiserat med klubbarna målvakterna. Är det bara jag, KG och Mikael som official Gents målvakter? Då finns det också Fredrik som hoppar ibland - finns det en order till allt från en Gents persepctive? vi ses alla på onsdagen !! |
| Jag brukar spela tisdagar och det är sällan mer en jag som står (i Gents 1) då KG är på turne. Vi kan ju bli bättre att anäla oss på vår WhatsApp grupp. Jag har ju Gentströjor nu, så jag anser att jag är en av de officiella Gentsmålvakterna.... Jag spelar inte på onsdag. |
Snabblänkar