Forum
Tillbaka| Gents Business - business as usual |
|---|
|
Hej Gentsare, Fick just en idé. Gents Business! Tillsammans har vi ju ett enormt nätverk inom vitt skilda branscher och verksamheter som borde kunna slå det mesta. Men vet vi egentligen vad alla i Gents jobbar med? Vem kan värmepumpar? Vem kan mergers & acquisitions? Vem är bäst på ryggsmärtor, och vem känner en bra idrottspsykolog? Affärsmöjligheterna borde vara i det närmaste oändliga inom vårt strävsamma nätverk. Om ni vill vara med på någon sorts sammanställning av detta, skicka ett mail till mig och en kort beskrivning vad du jobbar med och dina kontaktuppgifter så sätter jag ihop en lista och skickar ut. Detta är förstås helt frivilligt, men det borde ju kunna öppna för sköna affärer, vad vet jag? Maila din info med rubriken "Gents business". Infon kan vara kortfattad, tex: # 99 Janne Karlsson, Vice VD på Ortopedkliniken Bara Ben AB. Bäst när det gäller på sportskador och sönderskjutna ligament. Jobbar stort som smått, kort o gott. Kontakt jannekarlson@bbn.se Maila till philip@armstrongfilm.se om du vill sprida din information till oss andra Philip Karlberg 10 dec 2018 |
| Svar (4 st) |
|---|
|
Härligt! Det rasar in massa bra beskrivningar av vad ni och era företag gör. Kan nog bli en liten "broschyr" av detta i början av nästa år. Bring it on! |
| Bra och kul idé med Gents affärsnätverk! |
|
Hörni, 18 pers har svarat på detta hittills. Blir en riktigt tunn pamflett om vårt tunga nätverk om inga mer vill synas. So, bring it on! Det kan öppna sig affärsvägar ingen av oss tänker på i dagsläget! Som sagt, räcker med en kort beskrivning om vad du gör eller vad det företag du jobbar på gör. Skicka till philip@armstrongfilm.se (svara ej på detta mail för då hittar jag det inte). |
|
Glöm inte den här tråden! Denna är på gång nu! Dom som redan svarat är: Olle Bälter, Charles Wilken, Torsten Billing, Anders Lime, Johan Weigelt, Markus Leijonborg, Daniel Tornberg, Henrik Zetterberg, Jörgen Randborg, Löjjan, Tompa Andren, Adrian, Calle Törne, Micke Andersson, Lotfi, Hansen, Christopher Ljungblad, Mogge, Toffe, Hasse J, Fredrik Widing, Clarre, Moin, Karlberg. Hojta till om ni vill uppdatera - ni kanske bytt jobb. Maila till philip@armstrongfilm.se om du vill sprida din information till oss andra " Repeterar - Jag håller på att skapa en pamflett som ska heta Gents Business! Tillsammans har vi ju ett enormt nätverk inom vitt skilda branscher och verksamheter som borde kunna slå det mesta. Men vet vi egentligen vad alla i Gents jobbar med? Vem kan värmepumpar? Vem kan mergers & acquisitions? Vem är bäst på ryggsmärtor, och vem känner en bra idrottspsykolog? Affärsmöjligheterna borde vara i det närmaste oändliga inom vårt strävsamma nätverk. Om ni vill vara med på någon sorts sammanställning av detta, skicka ett mail till mig och en kort beskrivning vad du jobbar med och dina kontaktuppgifter så sätter jag ihop en lista och skickar ut. Detta är förstås helt frivilligt, men det borde ju kunna öppna för sköna affärer, vad vet jag? Maila din info med rubriken "Gents business". Infon kan vara kortfattad, tex: # 99 Janne Karlsson, Vice VD på Ortopedkliniken Bara Ben AB. Bäst när det gäller på sportskador och sönderskjutna ligament. Jobbar stort som smått, kort o gott. Kontakt jannekarlson@bbn.se Maila till philip@armstrongfilm.se om du vill sprida din information till oss andra " |
Snabblänkar