Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
24 jun, 14:49 9 kommentarer
Hej!
Här kommer lagen:
Lag Lira 1: Alexander, Alvar, Lion, Elmer, Folke, Malte, Mateo, Nils, Vilgot, Albin
Ledare: Erika, Evelina och Jonas
Lag Lira 2: Carl, Wilmer, Helmer, Hugo, Liam, Milo, Vidar, Elis, Loke, Sune
Ledare: Ise, Petter och Alexandra
Lag1 spelar:
Fredag kl 13:00, samling 12:15 mot Munkhammar/ Skuthamns SK 1 i Sparbanken Nord3
Lördag kl 12:00, samling 11:15 mot IBFF i Böle 3
Lördag kl 16:00, samling 15:15 mot Storfors AIK 1 i Sparbanken Nord1
Söndag kl 10:00, samling 09:15 motSävast AIF1 i Björklunda 2
Lag2 spelar:
Fredag kl 14:00, samling 13:15 mot Skellefteå FF Svart i Nordlunda 5
Lördag kl 12:00, samling 11:15 mot Piteå IF FF2 i Nordlunda 5
Lördag kl 16:00, samling 15:15 mot Munksund/Skuthamns SK2 i Sparbanken Nord 4
Söndag kl 10:00, samling 09:15 mot Deren FC i Nordlunda 2
PSG har en app där man kan få fram karta över fotbollsplanerna och även där man kan följa sitt favoritlag mm. Rekomenderar att ladda ner den.
Vi ser fram emot en helg full med fotboll
//Ledarna
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Evelina Karlsson 24 jun, 21:59
Hej, vi ser så mycket fram emot helgen! Visst är det 45 min samling innan varje match? Ser att det enbart är 15 min enligt ovan skriver med samlingstider på några matcher, men bara så ingen råkar missa när vi ska ses?
Alexandra Lund Cipolla 24 jun, 22:00
Vad bra att du såg. Ändrar!
Sonila Yliniemi 24 jun, 22:30
Alvar hinner inte med fredagens match pga annan aktivitet som pågått hela veckan och avslutas 15:00 först :(
Jonas Strand Igår, 07:30
LAG1 Är det någon som har plats för Malte på fredag? Har lite svårt att komma lös från jobbet.
Elena Johansson Igår, 08:47
Han kan åka med oss Jonas☺️
Jonas Strand Igår, 09:32
Kanon Elena, tack! Hör av mig sen angående tid mm.
Erika Pekula Pettersson Igår, 14:46
Hej! Om det är några grabbar som vill gå i paraden och vara med på invigningen imorgon fredag så tänkte jag och Elmer vara där. Paraden startar kl.20.05 och samlingsplats är grusplanen bredvid Pite Energi 6. Vi är där från 19.30 och kommer stå och gå tillsammans med de andra Lira-lagen.
Anna-Lisa Vestin Igår, 22:17
Behöver någon i lag 2 skjuts imorgon så har jag 4 platser i bilen, hör bara av er isåfall.
Sara Moestam Idag, 13:08
Vi kommer nog bli ca 10 min sen till samlingen