Dela nyhet
Arbetsschema för Mid Nordic Cup 2025
9 jun, 23:35 4 kommentarer

Hejsan.
Nu har jag och Peter suttit och planerat vårat arbetsschema på Mid Nordic Cupen.
Vi kommer att arbeta på Sporthallen och Tennishallen, samt två pass att bygga samt riva tält.
Det som är viktigt för er föräldrar och veta är att:
Kan ni inte arbeta på det arbetspass ni har blivit tilldelade, får ni byta pass med varandra.
Senast den 16/6 vill vi få in både att ni har sagt "okej" till erat arbetspass samt om ni har bytt med någon och vilket pass ni då tar istället.
Vi vill då ha namn och telefonnummer på den förälder som tar passet.
Ni kontaktar antingen Cilla Bergsten på telefonnummer 0708492545 via sms eller samtal eller Peter Lidgren 073- 5976848.
Den 19/6 kommer vi att skicka in det färdiga arbetsschemat med eventuella förändringar.
UPPDATERING GÄLLANDE BYGGA & RIVNING AV TÄLT:
Bygga tält Tisdag 29/7 kl.10:00 - 18:00 - David Romby
Riva tält Måndag 4/8 kl. 08:00 - 16:00 - Tristan Thimeradh
Då det inte gick att infoga bilden gällande information om våra arbetspass kommer därför en förklaring här vad som förväntas utav oss.
Mid Nordic Cup 2025 Arbetsschema för Sporthallen och Tennishallen 31 juli - 3 augusti
Lagansvarig: Herr-U – 15 arbetspass F2014 – 5 arbetspass
Förläggningsansvariga i sporthallen och tennishallen:
Ni tar emot lagen vid ankomst och visar dem till deras platser.
Vaktar sporthallen då lagen är förlagda utan lås möjligheter och kan förvara värdesaker i lokalen.
Ni städar korridorer, toaletterna samt duschar. Ni ska vara behjälpliga om lagen har frågor.
Nattvakter sitter i sporthallen, men kollar även av ingångarna till tennishallen lite då och då så det ser lugnt ut.
Alla övernattande lag använder duscharna i sporthallen. Slutstäd av både tennishall och sporthall.
Informera de som kommer efter dig, innan du lämnar ditt pass!
OM ni inte kan jobba på de utsatta tiderna så byter ni tid med någon annan. Meddela ska byte till er lagansvarige som i sin tur meddelar detta vidare så att det finns ett uppdaterat schema på skolorna.
Matbiljett och fikabiljett kommer att delas ut av er ledare innan cupen. Dessa biljetter går endast att använda i
grytankiosken och i något av försäljningstälten nere på fagerviksfältet eller på BSK. (EJ i matsalen)
Vaktpassen genomförs av vuxna.
Vid frågor och funderingar hör av er till oss.
// Cecilia & Peter
Kommentarer
Henrik Nordling Igår, 19:56
Det är ok
David Romby Igår, 20:54
Okej
Mahdi Hassani Igår, 21:31
👍 ok
Cilla Igår, 22:09
Tack för era svar. Jag behöver namn och telefonnummer till den föräldern som ska arbeta på passet. Ni kan smsa det till mig 0708492545