Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
14 jun, 21:08 4 kommentarer
Lite kort varsel men nu på tisdag den 16/6 kl 19.00 är det dags för vår fjärde och sista hemmamatch för vårserien.
Såklart behöver vi hjälp med kiosk och matchvärd även denna gång.
1 x stor termos med kaffe (1,5-2L) + 1 laktosfri mjölk - Alice M
1 × stor termos med kaffe (1,5-2L) - Shahirah
1 x toast - Ingen då vi fick mycket över sist
1 x kioskvärd - Leia
2 x matchvärdar - Moa + Alva
18.00 för både avlämning av saker till kiosken samt till arbetspassen, matchstart 19.00.
Kan man inte sitt arbetspass får man själv ta ansvar över att byta med någon annan, det gör inte vi ledare.
Tack för hjälpen! 🙌🏻
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Sofie Edström 14 jun, 22:07
Var matchvärd förrförra matchen, och har rätt fullt upp denna vecka. Kan någon annan vara kioskvärd istället för mig? Jag kan stå i kiosken nästa gång! 😊
Jasmine Mchiri Mlayeh 14 jun, 22:29
Sofie, jag kan vara kioskvärd istället för dig 😊
Sofie Edström 15 jun, 06:25
Tack snälla 😊🙏🏻
Abdi Sulejman Ali Ahmed Allahuakbar 20 jun, 03:28
Hej