Dela nyhet
Arbetsschema höstens hemmamatcher
1 aug 2022 0 kommentarer
Hej!
Gothia cup är avklarad och höstsäsongen startade upp igår med en fin 3 poängare mot Njurunda.
Har nu lagt upp nya arbetsscheman för höstens matcher, som vanligt hittar ni dem på hemsidan under Dokument, bifogar även länkar nedan.
Div 2 Flickor Arbetschema Div 2
Div 3 Dam Arbetsschema Div 3 höst
Initialt och så länge vädrets makter är med oss spelar vi på Bergeforsens IP.
Som ni känner till behövs olika nycklar, taggar för att komma in i omklädningsrum, kansli och kiosk.
Kontakta Pär Sjölander 070 280 80 59 senast dagen innan match då ni har arbetsuppgifter om det är några saker/nycklar etc. som behöver hämtas.
OBS! Om Ni ej kan genomföra Ert uppdrag är det upp till Er själva att byta med någon annan.
Kontaktlistor till övriga föräldrar finns på lagets hemsida.
ARBETSUPPGIFTER
Matchvärd
Tar kontakt med Föräldragruppen före match för att få info om nycklar/taggar etc till kiosk/omklädningsrum.
På plats dryg timme före match för att hinna med alla förberedelser.
- Grind, kiosk och omklädningsrum vid respektive plan behöver öppnas.
- Dra fram mål innan match och ta bort dessa (Bergeforsen) efter match.
-
Hörnflaggor ska sättas ut och tas undan efter match.
-
Timrå IP finns flaggorna i bollförrådet under speakerbåset
- Bergeforsen (Omklädningsrummen)
-
- Hälsar motståndare och domare välkomna samt visa omklädningsrum.
Kiosk
På plats dryg timme före match för att hinna med alla förberedelser.
- Starta upp kiosken med att initialt koka kaffe och fylla på stor termos som finns på plats.
- Vatten hämtas i omklädningsrum (dunk finns i kiosken)
- Försäljning av kaffe, bullar, kexchoklad, läsk/vatten, korv.
- Sätta igång behållaren för att koka korv (70 grader) (Div 3)
- OBS reglaget till korvkokaren får EJ röras då går säkringarna!
Innan vi lämnar arenan så skall det vara städat och låst i kiosken och omklädningsrummen, målen och ev. hörnstolpar borttagna, allas ansvar vid varje match!
Obs! Även om man inte är uppsatt på jobb så är vi alla ansvariga för att sammandraget blir lyckat.
Lycka till och hör av er om det är några funderingar.
//Föräldragruppen
Kommentarer