Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Helen 24 maj, 17:08
Hur fungerar det om man väljer nattpass är det 1 pass då?
Lina Billing 24 maj, 17:29
Nej, nattpassen är halverade i år. Så det är 2 pass oavsett vilket pass man väljer.
Suzan 24 maj, 17:35
Om vi inte är i Skövde den här veckan??
Robert Hansen 24 maj, 17:41
"Är ni inte hemma den helgen, är det er skyldighet att hitta någon som kan arbeta i ert ställe"
Andreaz Blomqvist 24 maj, 17:43
Varför halvera nattpassen?
Lina Billing 24 maj, 17:52
Är man inte hemma så hänvisar jag till informationen ovan (som kommer ifrån de officiella riktlinjerna): "Är ni inte hemma den helgen, är det er skyldighet att hitta någon som kan arbeta i ert ställe."
Skadevi Cup är samma helg varje år, och precis som varje år så förväntas man ställa upp och ta pass. Då det är föreningens största inkomstkälla, och en förutsättning för att våra ungdomar ska kunna fortsätta spela i IFK Skövde.
Gällande halverandet av nattpassen så kommer det ovanifrån, och jag vet inte exakt varför de valt att göra så. Men tar man två halva nattpass i rad så har man ett helt nattpass :)
Suzan 24 maj, 17:58
Okej då vet vi men när kan man anmäla sig
Lina Billing 24 maj, 18:05
Även det står i informationen. Man har fått en inbjudanslänk på mejlen till det nya bokningssystemet. (kan hamna i skräpposten) sedan öppnade anmälan 18.00 idag.
Robert Hansen 24 maj, 18:13
2 pass bokade ✌🏻
Angelica Lehrman 24 maj, 19:20
Sidan funkar inte för mig?!
Robert 24 maj, 19:32
https://skadevi.planningfox.se/login.php
Angelica 24 maj, 21:13
Tack Robert, du är en stjärna! Nu funkade de 👍🏻
Nacimo Omar 26 maj, 12:13
Två pass bokade ✅