Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
4 mar, 17:21 0 kommentarer
Hej!!
Lite planering mot slutet av säsongen och intresseanmälan har gått ut för både Östgöta Cup och Järnvägencup. Vi har ett lag anmält i varje cup.
Nu kommer intresseanmälan gå över till att vara bindande och vi kommer att åka med 14 grabbar till respektive cup.
Kallelserna öppnas upp igen så finns möjlighet att avanmäla sig om man inte vill följa med.
Om platserna tar slut så hör av dig till någon av oss ledare så sätts man upp på en reservlista.
Betalning för gästkort återkommer vi med närmare .
Tveka inte att höra av er till oss om ni har några funderingar på detta .
Mvh Ledarna
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer