Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
15 jun, 12:16 0 kommentarer
Hej p15!
Det går fort när man har roligt och det är redan dags att ta lite sommarlov från organiserad fotboll. Vad roligt det har varit att följa hur vårt spel och killarna har utvecklats under våren!
Vi tränar denna vecka idag, måndag, och onsdag. Sedan har vi uppehåll till i början av augusti.
Information om cupen i Strängnäs kommer att skickas ut när det börjar närma sig. Glöm inte att svara på kallelsen senast den 22/6 så att vi kan planera lagen och dagen ordentligt.
Om vädret är med oss avslutar vi onsdagsträningen med lite glass.
Som sommarläxa får spelarna återigen att lära sig att knyta sina skor. Vi tränare får varje träning hjälpa ett antal spelare att knyta sin skor, vilket vi gärna slipper i höst :) Vi uppmuntrar er att fortsätta ge er ut att springa med barnen under uppehållet! Det brukar vara ganska flåsigt på träningarna efter ett uppehåll...
Trevlig sommar!
//Tränarna
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer