Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Igår, 20:05 1 kommentar
Hej alla föräldrar!
På onsdag nästa vecka (1/7) har vi vår sista träning innan sommaruppehållet. Träningen kommer hållas på Stornäset kl. 17:15.
Vi ledare planerar att göra något extra roligt för barnen med lekar och aktiviteter.
Vi tänkte även avsluta med lite fika och undrar därför om några av er har möjlighet att hjälpa till genom att:
🍰 Baka en långpanna med valfri kaka
🥤 Ta med saft
Skriv gärna i kommentarsfältet om ni kan bidra med något.
Vi har tidigare efterfrågat information om eventuella allergier, men om något har ändrats eller om det finns något vi behöver känna till inför fikat, får ni gärna meddela oss så snart som möjligt.
Tack för hjälpen och för allt stöd under säsongen! Vi ser fram emot en rolig avslutning tillsammans med barnen.
Vänliga hälsningar
Ledarna ⚽😊
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Sandra Svensson Igår, 22:58
Jag kan baka en kaka ☺️