Bengt Jansson (MV)
31 maj, 10:03
Vill bara tacka alla för avslutningen igår med den överraskande uppvaktningen. Och än en gång så är jag tacksam för att få vara med. Hoppas försäsongs träningen går bra under sommaren så vi ses på isen till hösten igen (så inte Jensas mål var det sista jag släppte in i livet).
/Bengan
/Bengan