Forum
Tillbaka| Fys i väntan på istider (man FÅR även fortsätta...) |
|---|
|
Tjena laget! Hoppas allt är väl!! Saknar träningarna väldigt mycket och hoppas på positiva besked i helgen, men inser att det kanske kan dröja. Jag fick ett infall och kontaktade sportchefen Kalle ang om även vi i vetsen kan få nyttja fysansvarige Boris kompetens för ett skräddarsytt träningsupplägg. Inom 48h kom svaret som ni finner under Dokument-fliken. Bra klubb! Kör hårt, och hoppas att vi ses snart! /Marcus --- Stort tack och bock!! Delar info med gubbarna på en gång. /Marcus --- 4 februari 2021 18:44:05 +01:00, skrev Boris Novotny <borisnovotny76@gmail.com>: Tjena Marcus Fick mejl från Kalle idag att veterangubbarna behövde lite pepp. Bifogar lite pass/övningar som de kan testa och komma tillbaka starkare än någonsin. Nyttja även vårt Insta konto @tabyhcfys där ni hittar fler övningar och tips. Trevlig kväll Med vänlig hälsning/ Best Regards Boris Novotny +46707835220 borisnovotny76@gmail.com --- Från: Marcus Weiström <marcus@weistrom.com> Datum: 2 februari 2021 10:57:30 +01:00 Ämne: Fys för vets? Till: kalle.bjorklund@tabyhc.se Tjena Kalle I dessa restriktionstider tänkte jag höra om vi i vets skulle kunna få ta del av fys-ansvarigs (Boris) kompetens. Fattar att hans primära fokus är satsande äldre juniorer men om det finns något tillgängligt material som han skulle kunna anpassa och dela med sig, utan alltför stor insats, så är jag övertygad att det skulle vara bra och peppande för gubbarna. Hockeyspecifika fys-övningar, kanske med tyngdpunkt på rörlighet och skadeförebyggande med tanke på målgruppen :-) Bara en tanke... Ha det gott! Marcus Weiström - Vets samt tränare U8 Marcus Weiström 5 feb 2021 |
| Svar (2 st) |
|---|
| Filen finns SNART under Dokument-fliken |
|
Nu är filen uppladdad. Se under Dokument - Fys Täby Vets - Jan 2021 Grymt Marcus! Extra tack till Boris och Kalle :) |