Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Camilla Mitander 17 jun, 14:24
Tack Jonathan för ditt engagemang! Önskar dig en härlig sommar// Leiya m familj
Therese Söderqvist 17 jun, 21:50
Trevlig sommar, Alina har uppskattat din träning jättemycket. HOn tycker den har varit givande och rolig.
Marie Gustavsson 17 jun, 22:09
Tack för ditt engagemang! Leon har varit väldigt nöjd även han och tycker han lärt sig mycket.
Jonathan Pihl 17 jun, 23:07
Tack för alla fina ord! Det värmer att höra :-) Vi ses till hösten!
Cecilia Davidsson 18 jun, 06:43
Tack Jonathan för ditt engagemang! Melvin har varit så nöjd. Trevlig sommar!
Christoffer Tollstern 18 jun, 11:44
Ja, tack för målvaktsträningen. Noel tycker att det har varit jättekul!
Lasse Åkerström 20 jun, 10:51
Jax har varit supernöjd, och ser fram emot höstens träning!