Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Kristin Öhrman Karpesjö 3 maj, 11:58
Hampus tar gärna kiosk 10.30-12 🙂
Ilda Agovic 3 maj, 12:02
Daris tar gärna hamburgare 09.00-10.00 🙂
Sanna Wåhlin 3 maj, 12:07
Hugo kan ta kiosken 14-15:30
Axel Knutsson 3 maj, 12:14
Axel kan ta kiosk 10.30-12, tack.
Om jag nu tolkat rätt att det ska vara två som står. 😊
Erica Blomkvist 3 maj, 12:26
Tack Kristin, Ilda, Sanna och Johanna, jag har lagt in er i schemat 😊
Atilio Kodia 3 maj, 14:16
Florian tar kiosken 12-14
Emma Lindholm 3 maj, 20:03
Julius kan ta hamburgare 10-12 om det behövs en till där.
Adam Lanshed 3 maj, 23:07
William kan ta kiosk 12-14 eller 14-15.30 :)
Erica Blomkvist 4 maj, 08:01
Tack Atilio, Emma och Adam. Jag har uppdaterat schemat 😊
Erica Blomkvist 7 maj, 18:45
Nu är schemat klart inför söndag 😊
Även om passen är fördelade uppskattar vi om alla hjälps åt under dagen genom att hålla lite extra koll i kiosken, vid hamburgarförsäljningen och runt området, exempelvis vid papperskorgarna. Behöver någon avlastning eller hjälp hoppas vi att man kan stötta upp där det behövs. ⚽😊
Emma Lindholm 7 maj, 18:47
Såklart att alla ska hjälpas åt ! 😀