Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
12 okt 2014 0 kommentarer
B-pojkarna två vinster o två förluster
B-pojkarna spelade sitt första steg i USM i helgen där LIF Lindesberg var arrangör
Helgen slutade med två förluster och två vinster för LIF.
Förlusterna kom under lördagen mot GUIF och Huddingen. Det skulle visa sig att båda lördagens motståndare blev de lag som genom att komma 1.a och 2:a i i gruppen avancerade direkt till steg 3 i USM.
Under söndagen vann LIF laget sina två matcher mot Enköping och Forshaga och slutade på tredje plats i gruppen.
Hela LIF laget har jobbat på bra under helgen. Spelet har varit upp och ner. I perioder riktigt bra och lite sämre i andra perioder. Samtliga spelare som var tillgängliga (20 st) har spelat och gjort det bra! Nu jobbar vi vidare för att utvecklas som lag och individuellt fram till steg 2 skall spelas helgen 22-23 november.
Slutligen ett stort tack till samtliga inblandade, tävlingsledare, funktionärer, matpersonal mfl som ser till att våra arrangemang håller mycket hög klass. Bra jobbat!
Resultat o tabell klick här.
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies