Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
1 apr 2014 1 kommentar
DM för Mellansvenska Handbollförbundet blev ett stort och lyckat arrangemang där 24 lag tillsammans spelade 53 matcher i Lindesberg Arena och Stadsskogsskolans idrottshall.
Från kansliets sida vill vi rikta ett stort tack till samtliga som ställde upp och hjälpte till under arrangemanget. Det gäller domare, funktionärer, frukost- och matvärdar, kioskpersonal, tävlingsledare samt hallansvariga.
Ett stort tack även till dem som hjälpte till att hålla LIF Lindesbergs cykel igång under lördagens Spin of Hope.
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Christer Alexandersson Guif P00/F98 1 apr 2014
Tack för ett mycket fint arrangerat DM.
Alltid lika roligt att besöka er fina Arena.