Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Anton Risto 21 maj, 19:21
Hör av er om ni kan köra eller behöver skjuts så vi kan arrangera så att alla tar sig dit. Vi siktar på att vara på plats i domarringen 10:30
Sara Azevedo 21 maj, 19:25
Pedro behöver skjuts. Sin bror har också en turnering, och jag kan inte delta i båda.
Funny Ramadhan 21 maj, 19:27
OH va roligt ska Sudais vara med på matchen? Jag vågar inte säga något tills jag får svar..Han behöver skjuts..tack snälla...jag kan swisha om det Ok , alltså för skjuts.
Tack snälla på förhand
Sara 22 maj, 18:06
Hej. Någon som kan skjutsa khaled? Tid och plats?:)
Miroslav Cirin 22 maj, 18:16
Hej.
Vi samlas i Emmalund på parkeringen 09.45 och åker därifrån. Hoppas att alla kan komma dit så vi kan koordinera med skjuts.
Sara 22 maj, 18:17
👍
Sara Azevedo 22 maj, 19:14
Tack Miroslav!
Sara Azevedo 22 maj, 19:14
Tack Miroslav!