Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
22 jun, 23:13 6 kommentarer
Arbetsuppgifter matchen nu på torsdag 25/6
1. Matchvärd (ta emot motståndarlaget, ta ut och in hörnflaggor, hålla koll på publiken, plocka skräp runt planen/läktaren efter matchen) - Didrik Levin
2. Sköta klockan och musiken - Milton Lindberg
3. Stå i kiosken (ta med en färdig kaffetermos, resten bryggs i kiosken) - Lucas Södergren
4. Kaffemuggar och kaffemjölk - Axel Sandström
5. Ett flak dricka (pepsi max, trocadero/trocadero zero, fanta exotic) - Oscar Öberg
6. Fikabröd en långpanna (stora bitar) - Viktor Pettersson
Alla arbetsuppgifter är samma tid som samlingstid. Om ni inte har möjlighet att ordna er tilldelade arbetsuppgift så får ni själva byta med annan förälder.
mvh Christel
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Mia Dahl 22 jun, 23:44
Det är väl flera föräldrar som varken har gått nattvandring eller rensat ogräs som borde ta dessa pass? Framförallt dom som har två föräldrar som kan hjälpa till...
Emma Lindberg 23 jun, 07:47
Vi har inte möjlighet att komma på denna match, kan någon kanske ta över att ordna musiken/klockan som kanske inte haft några arbetsuppgifter?
Per Lindström 23 jun, 22:20
Alternativt kan vi byta med att köpa dricka eller nått sådant istället.
Erika Smedlund 24 jun, 20:27
Jörgen, (Noels pappa) tar seket istället för Milton.
Christel Wedin 24 jun, 22:02
Jag kan stå i kiosken imorgon om du inte har möjlighet Mia.
Jag har satt ut pass på de föräldrar vars barn har blivit kallade till match och eftersom vissa spelare blir kallade oftare till match har de även blivit fler arbetsuppgifter för de föräldrarna. Men jag kanske ska tänka om framöver och gå helt efter laglistan oavsett om man spelar match eller inte.
Mia Dahl 25 jun, 11:47
Jag kan stå i kiosken, har dock ej möjlighet att fixa kaffe före men har bytt med Axels föräldrar så dom fixar kaffe och jag muggar/mjölk.