Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
22 jun, 10:36 0 kommentarer
Efter Partille är det hög tid att dra igång sommarträningen.
Såklart är det valfritt men vill man komma tillbaka förberedd och orka spela behöver man träna på sommaren. Inte minst för att hålla och slippa skador.
V 28-32 är det egen träning. Tre pass i veckan. Såklart får man träna mer.
I dokumentet SOMMARTRÄNING 2026 (se bild ovan var ni hittar det) finns en flik med konditionspass, en flik med styrkepass och en med snabbhetstäning.
Avgör själva vad ni behöver jobba mest med.
Ni bör få till minst ett konditionspass i veckan och två andra pass. Behöver ni bättra på konditionen kör ni mer av det.
Vill ni träna egenskapade pass efter eget upplägg så gör ni det.
Det viktiga är att det blir gjort.
Det är så mycket roligare att spela om man tränat :)
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer