Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
18 jun, 16:12 0 kommentarer
⚽ Tack för en härlig vårsäsong – nu tar vi sommarlov!
Hej alla spelare och föräldrar!
Idag genomför vi säsongens sista träning innan vi tar ett välförtjänt sommaruppehåll. Vilken vinter och vår det har varit! Vi ledare är så stolta över den här gänget – över glädjen på planen, kämpaglöden, alla skratt och alla framsteg vi sett. Ni har verkligen utvecklats, både som fotbollsspelare och som lagkamrater.
Nu laddar vi om. Spring, lek, bada, spela boll i trädgården om ni vill – men framför allt: njut av sommaren och ladda batterierna. Det har ni alla förtjänat.
Till hösten kör vi igång igen! Vi drar igång träningarna i god tid innan höstens första sammandrag, så att vi hinner trampa igång benen och hitta tillbaka till varandra innan det väntar. Exakt startdatum för träningarna återkommer vi med när sommaren börjar lida mot sitt slut.
Tills dess vill vi ledare bara säga ett stort TACK för en fantastisk vinter- och vårsäsong. Tack för ert engagemang, er energi och för att ni gör det här laget till något alldeles extra att vara en del av.
Ha en riktigt skön och solig sommar – vi ses i höst! ☀️⚽
Med varma hälsningar, Ledarna
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies