Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
20 apr, 07:28 0 kommentarer
God morgon gänget!
Först och främst - tack för lånet av era grabbar på träningsdagen igår. Vilket gäng, vilket fokus, vilka sköna grabbar⭐🙌! Vi hoppas, när ni hämtade dem, att de var svettiga, glada och fyllda av bra energi och taktiska upplägg inför seriepremiärerna i båda serierna till helgen! Tack Föräldragruppen och de föräldrar som var på plats för ert engagemang med mat, mellis och goodiebags❤️.
Bara två månader kvar till Nils Liedholm Cup i Valdemarsvik, som går av stapeln helgen efter midsommar. 32 grabbar och många ledare kommer åka med - jättekul!
Som vi tidigare berättat kostar cupen en egenavgift på 500 kr/person. Resterande 1000 kr/person kommer lagkassan att stå för (tack vare all försäljning under året).
Swisha egenavgiften 500 kr till lagkontot på 123-525 56 41 senast den 25 april.
Vi vet inte dagsläget in spelschemat men vi vet att det kommer vara matcher varje dag, även på torsdagen, som är cupens första dag. Samlingstiden är preliminär och kan komma att ändras.
Tre övernattningar i klassrum (torsdag till söndag 25-28/6). I priset ingår frukost, lunch och middag.
Vi ser fram emot en rolig cupsommar!
//Tränarna i P13
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer