Föräldramöte
Tor 8 nov 2018, 17:00-18:00
Hässelbyhallen
Samling: 17:00, HässelbyhallenFöräldrainformation, torsdag 8 nov kl. 17:00-18:00
Nu har vi kommit igång med säsongen med både träningar och matcher och det är roligt att se hur tjejerna tar stora kliv i sin innebandyutveckling. Torsdagen den 8/11 bjuder vi in till en föräldrainformation där vi ledare och tränare berättar lite om vår och klubbens filosofi kring innebandyträningen och matcher, det finns även utrymme för er att ställa frågor.
Vi startar föräldrainformationen direkt efter träningen som slutar kl 17, vi (föräldrar) möts upp i ett av omklädningsrummen och vi räknar med att hålla på fram till kl 18 (senast).
Nytt för i år är att vi har två F08/09-lag som spelar på stor plan, under hemmamatcher ansvarar vi för att det är minst två personer som sitter i sekretariatet och sköter klockan och resultattavlan. Vi har i dagsläget inget schema för sekretariatet för det brukar lösa sig ändå. Men många kan säkert känna en osäkerhet till hur matchklockan fungerar, därför kommer vi att ha en genomgång av matchklockans funktioner. Genomgången pågår i Hässelbyhallen under sista halvtimmen av träningen, dvs mellan 16:30-17:00. Genomgången är frivillig men vi hoppas att så många som möjligt kan närvara så att de känner sig trygga med systemet så att så många som möjligt kan hjälpa till att sitta i sekretariatet under våra hemmamatcher.
Väl mött den 8/11.
Hälsningar från ledarteamet i F08/09
Nu har vi kommit igång med säsongen med både träningar och matcher och det är roligt att se hur tjejerna tar stora kliv i sin innebandyutveckling. Torsdagen den 8/11 bjuder vi in till en föräldrainformation där vi ledare och tränare berättar lite om vår och klubbens filosofi kring innebandyträningen och matcher, det finns även utrymme för er att ställa frågor.
Vi startar föräldrainformationen direkt efter träningen som slutar kl 17, vi (föräldrar) möts upp i ett av omklädningsrummen och vi räknar med att hålla på fram till kl 18 (senast).
Nytt för i år är att vi har två F08/09-lag som spelar på stor plan, under hemmamatcher ansvarar vi för att det är minst två personer som sitter i sekretariatet och sköter klockan och resultattavlan. Vi har i dagsläget inget schema för sekretariatet för det brukar lösa sig ändå. Men många kan säkert känna en osäkerhet till hur matchklockan fungerar, därför kommer vi att ha en genomgång av matchklockans funktioner. Genomgången pågår i Hässelbyhallen under sista halvtimmen av träningen, dvs mellan 16:30-17:00. Genomgången är frivillig men vi hoppas att så många som möjligt kan närvara så att de känner sig trygga med systemet så att så många som möjligt kan hjälpa till att sitta i sekretariatet under våra hemmamatcher.
Väl mött den 8/11.
Hälsningar från ledarteamet i F08/09
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 18 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här