Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Igår, 21:18 0 kommentarer
Den första Teknikskolan hölls 2000 (första sommarfotbollsskolan var 2013) och det största bekymret är, och var, alltid vädret. För mycket värme, sol, regn (hagel ett år!!!) är ett bekymmer. I år höll sig vädret perfekt - 18-19 grader, lite regn o lite vind.
Vi är glada för att vi hittat en ny huvudsponsor för året - Hallands Hamnar. Det betyder mycket för HGH FC att vi kan få stöd från Kommunala bolag.
Nästan 200 deltagare, 40-50 ledare kräver bra planering och genomförande. Anders H. o Stefan gjorde ett (som vanligt) ypperligt jobb med att sätta upp o genomföra övningar. Mobila Kocken lagade goda luncher under veckan och torsdags lunchen ordnades av våra BBQ mästare Daniel o Anders J. RF Sisu höll uppskattad forumteater. Stort Tack!!
Vi hade uppskattade besök från vår kompis Tomas Boakye som höll ett tufft "skills" pass för teknikskolan. Vår "gamle" skyttekung Alexander Johansson - numera Helsingborg - besökte oss onsdag förmiddag och höll ett pass med temat "hur man gör mål".
Vi hade förmånen att få besök från en annan "gammal" spelare - Mariette Hansson - som glatt ställde upp som domare i den årliga "Song & Dance" tävlingen. Stort tack!! Mycket uppskattat!!
Största priset under veckan är Årets Tjej o Kille. Listan på tidigare vinnare är fylld av fantastiskt duktiga ungdomar som fortsätter att ge avtryck i HGH.
Årets vinnare blev:
Stella Bertilsson och Nils Svensson.
Stort Grattis - vi vet att ni kommer tillbaka som ledare och säkert lagkaptener i era lag och framtida arbeten.
Nu laddar vi om och kommer tillbaka midsommarveckan 2027.
Chinge, Anders o Niels
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies