Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
22 jun, 20:38 0 kommentarer
Hej Gänget
Nu närmar det sig lite sommar ledigt från fotbollen.
Denna veckan har vi träning på Tors och match på Söndag sen tar vi ledigt.
Vi startat hösten Torsdagen den 13/8 igen.
Nu hoppas vi att ni laddar upp för vår sista vecka innan sommarlovet.
Påminner om att gå in och svara på kallelserna till träningen samt matchen på söndag.
Lite info från föräldramötet kommer här:
3 föräldrar Elin, Carolina och Nettan tog ansvaret för att bilda en " fika kommité" åt vårt lag. Vi ska gå igenom lite mer om detta i starten på nästa säsong. Detta för framtida försäljningar på våra matcher.
Vi efterlyser också fler idéer på hur vi kan "tjäna" pengar till laget för framtida cuper/läger/tillställningar.
Vi pratade också om det finns någon förälder/ föräldrar som kan tänka sig vara just den som ansvarar för att planera in 2 st aktiviteter så som tex grillkväll på stranden/ kubb kväll/pizza på stranden/något att göra tillsammans i laget. Detta för att föra oss alla tillsammans och lära känna varandra.
Så finns just du här som vill hjälpa oss med att vara sammankallande så hör av dig!!!
Påminner om att ANMÄLA ditt barn till träningen i appen och trycka på SVARA, detta för att vi ska ha lättare att planera träningen utifrån antalet barn.
Nog om detta nu, njut nu av veckans fantastiska väder så ses vi på Torsdag på träningen.
Väl mött // Ledarna i P2019
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies