Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
August Henningsson 25 jun, 08:49
Hej, det blir tyvärr August Hs sista träning med HGH då han byter lag, han vill därför gärna bjuda på glass efter träningen! Hoppas att det är ok? //Ellen
Sören Ahlin 25 jun, 09:13
Hej Ellen! Tråkigt att August slutar men vilket trevligt initiativ. Tror att alla kommer vara glassugna efter träning i den värme det ser ut att bli!
Mvh Sören
Fredric Spendrup 25 jun, 09:22
Vad gott med Glass!
Gällande klädsel gissar jag att det är barfota som gäller?
Sören Ahlin Igår, 12:15
Helt rätt Fredric vi kör barfota.
Mia Igår, 23:47
Harry kommer tyvärr inte medverkar imorgon! Hoppas ni får en rolig avslutning!!!