Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Idag, 15:04
+2
Gunnilse IS årliga fotbollsskola har genomförts i ett alldeles fantastiskt sommarväder :-) under v.26/2026.
Det var ca.250 barn och ungdomar som deltog,de flesta var redan medlemmar i Gunnilse IS,men en del var det inte än..men blev nog rätt sugna på att gå med :-)
Måste ge extra cred. till våra unga ledare alltifrån seniortruppen och nedåt,både tjejer&killar som roddat detta med bravur!
Vi har fantastiska resurser/möjligheter och inte minst faciliteter i Gunnilse IS,som våra politiker&tjänstemän/kvinnor uppmärksammat och varit med och "sponsrat" aktiviteten för stadsdelens barn&ungdomar.
Tack för det! Och med det sagt/skrivet önskar vi ALLA en riktigt hääääälig sommar och återkomst nästa år.
ps. i morgon lördag 27/6 spelar Gunnilse IS A-lag,herrar sin sista vårsäsongsmatch på just Hjällbovallen med avspark 13:00.
VÄLKOMNA!
Gunnilse IS framåt,uppåt!
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies