Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
25 jun, 20:21 0 kommentarer
Ikväll hölls sommarsvslutning för grabbarna, med extra guldkant.
Efter en svettig runda med Fotbollsgolf, där både barn och vuxna kämpade mot terräng, värme och knixiga banor, så följde en spännande match, där motståndet bestod av GIF:s herrlag , som så lägligt skulle träna precis efter oss. En intensiv match med en extra växel i grabbarnas driv, 10 minuter spel utan avbrott och byte och grabbarna tog hem en seger med 3-0. Kvällen avslutades med en glasstrut som satt fint i värmen, vilken toppenkväll.
Önskar nu alla en fin sommar så ses vi i Augusti ⚽️
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies