Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
21 apr, 20:34 8 kommentarer
Hej.
Den 13-14 juni är det viking cup i Partille. Cupen krockar tyvärr med en handbollsturnering så vi ledare och ett antal spelare kommer inte att kunna åka till Partille. Men, jag finns det intresse för att åka så kan vi kika på om det finns nåt lag som behöver tillskott. Anmäl ev intresse här snarast möjligt.
Info om cupen finns här
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Björn 22 apr, 21:46
Hej Fredrik, Dante är intresserad om det finns möjlighet.
Rodrigo Churio 3 maj, 20:29
Hi, Santiago is interested in playing!
Mikael Pihl 7 maj, 20:11
Anton är också intresserad.
Fredrik Wicksell 7 maj, 20:14
Det finns fortfarande tid kvar att anmäla intresse. Uppsala kommer hit i helgen och förhoppningsvis får jag lite mer info då. Typ 1500 kr landar det nog på och det inkluderar resan, boende, mat osv. Återkommer med mer info när jag får den
Alexandra Nyström 7 maj, 21:03
Wiggo är intresserad
Johan Hermelin 9 maj, 12:58
Ian är intresserad
Fredrik Wicksell 20 maj, 20:03
Det är lite oklart än så länge hur resan ner ska gå till. Hoppas att klubben bokar en buss....
Richard Karlén 24 maj, 23:23
Hugo står över