Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
6 jun, 17:25 3 kommentarer
Tiden går fort. I och med dagens festival är vi framme vid sommaruppehåll. Idag föll många bitar på plats och spelet som levererades idag var en fröjd! Vilket lag! Vi har definitivt gett de andra lagen något att fundera på över sommaren. Vi ligger med marginal i fas för hur långt vi hade tänkt att vi skulle ha kommit nu. Det kommer bli en riktigt kul höst fram mot USM.
På måndag är det träning kl 17-18. Ungdomarna utmanar er föräldrar på rugbybrännboll. Så snöra på gympadojjorna, veva igång axlarna så kör vi!
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Richard Karlén 8 jun, 19:03
Tack för i dag galet kul
Per Nilsson 9 jun, 04:52
Håller med riktigt kul :)
Madeleine Lahti 9 jun, 07:12
Kul med så bra uppslutning! Nästa gång tar vi dem. : ) Trevlig sommar alla!