Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Idag, 19:21 0 kommentarer
.
Hej alla!
Nu finns denna lagsida skapad bara för er som ska vara med på uppvisning "förband" till Drömhus på lördag 27/6 kl. 13-15ca
Meddela oss direkt ifall du saknar någon!
Alla ska vara ombytta när samlingen är kl. 13.
För att vi enkelt ska hitta varandra ses vi på Teaterbron mellan 12:50-13. Då ska följande saker vara med:
Vi går igenom hur upplägget är och sedan kör vi på med stunt och en enkel pompomsekvens. Allt för att "underhålla" förbipasserande personer. Troligen kommer vi inte ha ngn publik som tittar enbart på oss, men samtidigt ska vi "locka" människor till scenen så att de inte försvinner från parken, utan stannar och tita & lyssnar på Drömhus.
Vi hoppas på att få ytterligare detaljerad information under de närmsta dagarna, men detta är det vi vet i dagsläget.
Se vår text i programbladet som finns länkat HÄR. Var även noga med att meddela direkt om ngn ändring skulle ske kring sen ankomst på lördag osv.
Ses torsdag 25/6 kl.17-18:30 i Sjuhäradshallen!
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies