Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
11 feb, 11:34 0 kommentarer
.
Hej alla!
Det närmar sig vår supporterresa till DM i Helsingborg den 14 mars.
Vi har endast en start, men vi har stor anledning att åka och heja på samt titta på arrangemanget då vår plan är att vi ska ha fler starter på DM framöver.
Ihop med resan vill vi att våra medresenärer har lite uppgifter samtidigt. som man är publik och hejar på Queens, föreningens stuntgrupp.
Att genomföra uppgifterna är en möjlighet, inget krav!
Som tränare i föreningen kan dessa uppgifter dock vara till mycket stor nytta vid kommande ledaruppdrag.
Samling: 07:15 utanför Boråshallen/i backen, Petersbergsgatan
Avresa: ca 07:30 från Boråshallen/i backen, Petersbergsgatan
Upphämtning vid Bollebygd Circle K sker därefter. Var på plats vid Circle K i god tid.
Därefter hämtar vi upp vid Landvetter R40 buss-hpl.
Ankomst till Helsingborg Arena ca 10:30
Återresa: Direkt efter prisutdelningen går man till bussen som (förhoppningsvis) står längs vägen, utanför hallen. Om den är parkerad på annat ställe finns vi vuxna/ansvariga för resan, utanför hallen.
Då samlas alla vid oss!
Det brukar alltid vara väldigt många människor i hallentrén direkt efter tävlingens prisutdelning, varför vi väljer att inte ha samlingsplats inne.
Det är mycket viktigt att man går direkt till bussen/vår samlingsplats efter prisutdelningen då det handlar om att förvalta chaufförens körtid på bästa sätt.
Återkomst till Borås beräknas till ca 21:30. Innan dess anländer vi Landvetter hpl vid R40 samt Circle K i Bollebygd.
Pris mm för resan:
Kostnaden per person är 400:-.
Då ingår bussresa t/r, entré till tävlingen samt en enklare middag på hemvägen.
Då detta är en supporterresa som delvis sponsras av klubben, passar det bra att ha sin ROYAL-jacka, gy-säck (om man tänkt ha med en väska) eller annat som visar föreningstillhörigheten.
Föreningsflaggan och ett antal pompoms kommer att finnas med för er som vill ha detta på läktaren!
Lunch ingår inte, men det finns förtäring att köpa i hallen. Egen matsäck får inte tas med in i arenan, men en frukt och/eller mellanmål borde funka.
Vuxna/medföljande tränare på resan:
Ulrika Blom, 070-6713283
Anna Johansson, 0736-634902
Sofia Blom (fr Landvetter), 070-2299944
Felicia Granat (endast ditvägen)
Anna Elmström (endast hemvägen)
Ytterligare information:
Ha det gott & på återhörande!!
hälsar
Sofia Blom, RCD
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies