Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
21 jun, 21:27 9 kommentarer
Hej!
Styrelsen har beslutat att varje spelare i Wä IF ska sälja Sverigelotter alternativt julkalendrar där intäkterna går till klubben.
Vårt lag kommer även i år att sälja Sverigelotter och det finns två alternativ (per spelare).
Alternativ 1: Sälja 30 lotter á 25kr
Alternativ 2: Sälja 0 lotter och betala 350kr
Alternativ 1 är standard. Vill ni hellre välja alternativ 2 så kommentera det här i nyheten så snart som möjligt.
Har ni frågor så hör av er till mig!
Försäljningsansvarig - Henrik Skoogh
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Henrik Skoogh 21 jun, 21:28
Astrid Skoogh väljer alternativ 2.
Daniel Paridon 21 jun, 22:25
Klara väljer alternativ 2
Anette Åkerlund 21 jun, 23:09
Julia väljer alternativ 2
Charlotte Maechel Igår, 05:47
Ida och Alicia väljer alternativ 2.
Peter Bertilsson Igår, 15:30
Astrid W väljer alt 2
Daniel Johannesson Igår, 15:40
Men då tar vi också alternativ 2
Jens Wiren Igår, 15:42
Siri väljer alternativ 2.
Rikard Eriksson Igår, 16:15
Gilli Eriksson väljer alt. 2..
Johan Brinck Igår, 16:28
Alt 2 tycker Cornelia låter bra.