Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
24 jun, 12:40 0 kommentarer
Hej!
Igår hade vi vår sommaravslutning och vi fick en riktigt fin kväll tillsammans. Vi spelade lite fotbolsbrännboll, åt pizza och hade lite fri lek/spel som avslutning. Roligt att alla spelare hade möjlighet att vara med och tjejerna verkade ha kul tillsammans. Vi tränare fick en liten sommarpresent vilket vi inte inte på något sätt hade förväntat oss men vi uppskattar det verkligen och tackar så mycket.
Nu blir det lite sommaruppehåll och ledigt från träningar och matcher. Förhoppningsvis kommer tjejerna hålla igång lite och spela spontanfotboll på annat håll under sommaren men det blir inga planerade träningar från vårt håll. Vi vet i nuläget inte exakt när vi startar upp träningen igen. Det kommer förmodligen också att påverkas av arbetet med planerna på IP och det som ska göras där. Vi kommer iallafall se till så att vi kommer igång och får några träningar tillsammans innan den är dags för cup i Ystad den 9/8. Men vi skickar ut mer information när vi vet mer om träningsstart. När det kommer till cupen i Ystad så skickar vi nu också ut en kallelse. Vi vill att ni svarar på den i god tid så att vi har koll på hur många spelare vi blir.
Avslutningsvis vill vi återigen skicka en liten påminnelse och uppmaning att komma upp till fixardagen på Wä IP på söndag. Om man kan undvara några timmar till att hjälpa till den dagen så kan det göra stor skillnad för tjejernas förutsättningar till bra tränings- och matchförhållanden i höst.
Vi önskar er alla en härlig sommar!
Mvh// Tränarna
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies