Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Mikael Axelsson 9 jun, 09:39
Vi (Iza) är tyvärr iväg på semester hela kioskveckan.
Kan möligtvis någon av Saga O, Ruha eller Lynn hoppa in på Torsdag istället, ser att ni är 3 st på måndag. 🙏🙈
Martin Olander 9 jun, 14:03
Jag kan ta tors om det behövs. 👍
Mikael Axelsson 9 jun, 14:07
Tack Martin...supersnällt!
Mikael Tersmark 10 jun, 07:37
Jag är tyvärr iväg på cup med grabben lördag söndag/ Olivias pappa
Martin Olander 10 jun, 08:42
Kolla om någon vill byta söndagen eller om Selma kan stå själv 👍
Mari Hrdina Kahn 10 jun, 22:22
Jag kan tyvärr inte stå i kiosken, men Isa kan stå med Barja? Jag har en bruten axel och fotled.