Nästa match
Senaste resultat
Nyheter från föreningen
Årsfesten 2025!
27 nov
Bingolotter till uppesittarkvällen!
20 nov
Bingolotter till uppesittarkväll!
3 nov
Kvartalsmöte (medlemsmöte)
22 okt
Lovfotboll v44
17 okt
Alingsås sommarcup
30 jul, 19:40 0 kommentarer
Hej i sommarvärmen!
Snart är det dags i för Alingsås sommarcup, vi hoppas på fina dagar med mycket fotboll. Cupen spelas lördag och söndag 9-10 augusti.
Avfärd Fredag
Vi åker mot Alingsås på fredag kväll, samling på parkeringen Ica blomman klockan 17.00, strax därefter när bilarna är packade så rullar vi mot Alingsås och Mjörnvallen. Vi har hyrt en minibuss och Oscar (Samuels pappa) har 4 -5 platser i sin bil. Charlie och Sigge åker i egen bil, om någon ytterligare åker själv, meddela Linda detta.Oscar kommer i sin roll som ledare i STAR att vara med under cupen.
Det är bra om grabbarna ätit något innan avresa och att ni skickar med något till kvällen som vi kan äta när vi kommer fram.
Boende och måltider
Vi kommer att bo i klassrum på skola. Det är gångavstånd både till mat och spelplatsen Mjörnvallen. Vi planerar att vara på plats mellan 18.30 - 19.00. Vi kommer då installera oss i klassrummet och äta vår matsäck.
Fredag: egen matsäck/kvällsfika
Lördag: Frukost och Middag på boende. Lunch planerar vi för hamburgare som vi köper på spelplatsen, var och en står för kostnaden själv.
Söndag: Frukost och lunch
Önskas något utöver detta går det att skicka med eller så finns det kiosk på spelplatsen.
Matcher
Vi har anmält två lag och är totalt 14 grabbar som åker så det kommer bli mycket spel för grabbarna. På lördag har vi totalt 6 matcher och på söndag lottas vi till nya grupper och kommer då spela mellan 4-6 matcher beroende på lottning. Vi återkommer om lagindelningen, men kommer stötta upp mellan lagen under hela helgen.
Från föreningen kommer även P2015 och P2013 att delta på denna cup och våra grabbar kommer, om de vill, även stötta P2013 vid behov.
Packlista
- Ryggsäck/väska för att kunna bära med sig sina saker till matcherna
- Shorts
- T-Shirt
- Matchtröja
- Benskydd
- Fotbollsstrumpor (minst 2 par)
- Fotbollsskor
- Vattenflaska
- Tofflor (att vila fötterna mellan matcherna)
- Överdragskläder (hoodie/överdragströja och byxa
- Badkläder
- Sovkläder
- Vanliga kläder
- Handduk (minst 2)
- Tvål/Schampo
- Tandborste/tandkräm/hygienprodukter
- Eventuella mediciner
- Solskydd
- Madrass (max 90) ev pump
- Kudde
- Sovsäck/täcke
- Lakan att lägga under madrassen
Ni kan SMSa eller ringa oss ledare
Linda 0738-551158
Victor 0709-624831
Nu hoppas vi på en rolig cup!
Lagfotografering 26/5
15 maj, 12:53 0 kommentarer
Schema för bemanning under ulvacupen 13-15 juni
13 maj, 18:34 0 kommentarer
Hej, nu börjar de närma sig ulvacupen och lagets ansvar är även i år att stå i kiosken och ansvara för städ av spelplats på vadsbovallen i Tidan.
- Marika och Ylva har erbjudit sig att baka 🥮. Ni bakar 20 bitar var, modell något större som exempelvis bullar, muffins, rulltårta eller Silvia kaka. Ni lämnar in bakverket i burkar ni inte behöver ha tillbaka under fredag em/kväll på Åbro (serveringen).
Kiosk/korv och städinsatser på Vadsbovallen
lördag 14/6
kl: 7.00 - 11.00 - Charlie, Theo. J * 2
kl: 11.00 - 15.00 - Vidar, Hugo, Benjamin
Kl: 15.00 - 18.00 - Arvid, August, Alexander
Kiosk/korv och städinsatser på Vadsbovallen
Söndag 15/6
kl: 7.00 - 11.00 - Ludvig, Gustav, Samuel
kl: 11.00 - 15.00 - Theo.T, Wilhelm, Holger
kl: 15.00 - 18.00 - Josef, Pelle, Razmus
Löpande städinsatser ska ske under helgen. På söndag efter cupens slut ska vi hjälpa till att städa och plocka iordning
Schema för Ulvåkersdagen 31/5
11 maj, 15:21 0 kommentarer
Ulvåkersdagen 31/5
Handling - Charlie
Pass 1 (kl: 9.30-14.00)
-Aron
-Sigge
-Samuel
-Rasmus
-Ludvig
-Gustav
Pass 2 (kl: 19.00-23.00)
-Wilhelm
-Hugo
-Vidar
-Theo.J
-Alexander
Vem som gör vad under passet bestämmer ni själva på plats.
Schema för bemanningen säsongen 2025
16 apr, 19:43 3 kommentarer
Schema för bemanning säsongen 2025
KIOSKSCHEMA
Under lagets vecka ska SAMTLIGA matcher samt Bilbingon bemannas i kiosken som är på Åbrovallen. Bemanningen skall alltid vara minst 2 personer och öppning ca 30 minuter innan matchstart.
- Försäljning av ordinarie sortiment (prislistor, swishlappar mm finns på plats)
- Under A-lagsmatcher (Herr & Dam) samt på Bilbingon skall korv säljas (det finns instruktioner för hantering av korv på plats)
Nycklar till kiosken
En kioskväska lämnas över till efterföljande kiosklag söndagar (är F2014 som har kiosken) efter sista match. Detta sker på Åbrovallen om inget annat bestäms mellan lagens kontaktpersoner (informera sista personal om upplägget). Pågående lag ansvarar för att nyckeln hämtas upp på söndag kväll.
|
Datum |
Matchstart |
Kioskansvariga V.19 |
|
|
Måndag 5/5 |
19.00-21.00 |
Pelle & Alexander |
|
|
Onsdag 7/5 |
18.30-21.00 |
Charlie & Vidar |
|
|
Torsdag 8/5 |
19.00-21.00 |
Samuel & Josef |
|
|
Fredag 9/5 |
19.00-21.00 |
Hugo & Arvid |
|
|
Lördag 10/5 |
11.00-12.30 |
Rasmus & Holger |
|
|
Söndag 11/5 |
10.00-13.00 13.00-16.00 15.30-18.00 |
Benjamin & Theo T August & Theo J Ludvig & Gustav (nyckel lämnas till F2015) |
Lite dubbel bemanning p.g.a A-lagsmatch |
|
Datum |
Matchstart |
Kioskansvariga V.34 |
|
|
Måndag 18/8
|
18.45-20.45 |
Alexander & Vidar |
|
|
Tisdag 19/8 |
17.30-20.15 |
Hugo & Wilhelm |
|
|
Onsdag 20/8 |
16.30-21.00 |
Benjamin, Arvid & Pelle |
Bilbingo, hembakat |
|
Torsdag 21/8 |
18.45-20.45 |
Charlie & Theo.J |
|
|
Fredag 22/8 |
17.45-19.45 |
Rasmus & Samuel |
|
|
Lördag 23/8 |
Pass 1: 10.00-14.00 Pass 2: 14.00-18.00 |
Pass 1: Josef, Holger & Theo.T Pass 2: August, Ludde & Gustav |
Bilbingo, hembakat |
|
Söndag 24/8 |
Pass 1: 11.00-15.00 Pass 2: 15.00-19.00 |
Pass 1: Charlie & Sigge
Pass 2: Razmus & Vidar |
|
Information om Bilbingo
V.34 är det bilbingo på Åbro onsdag och lördag. Laget är kioskansvariga under bilbingon & ansvarar för att det finns hembakat att köpa i kiosken vid dessa 2 tillfällen. Hembakat kostar 10:-/st och pengarna tillfaller lagkassan. På lördag 23/8 är det Pass 1 som ansvarar för att det finns hembakat i kiosken. Kiosken är öppen innan spelen startar och i pausen.
Om det är datum/tider/bakning som inte skulle passa får ni byta sinsemellan. Ledarna har inget ansvar kring byte av tider.
Schema Bollkallar 5/6 & 7/9
- Samlas på Åbrovallen 30 min innan matchstart
- Totalt två ansvariga vuxna under varje match
- Bollkallevästar finns i en låda i yttre kansliet
- Barnen får korv och dricka i pausen
Torsdag 5/6: Match mot IFK Falköping FF-
Ansvariga vuxna: Emma eller Robin & Elin eller Oscar
Bollkallar: Charlie, Samuel, Hugo, Josef, Holger, Rasmus, Benjamin, Theo J, Wilhelm & Sigge
Söndag 7/9: Match mot Leverne-Skogslunds IF-
Ansvariga vuxna: Ellen eller Robin & Kajsa eller Christoffer
Bollkallar: Pelle, Ludvig, Gustav, Aron, Theo T, Vidar, Arvid, Alexander, August
Fler nyheter
Kommande aktiviteter
|
Sön 7/12
17:00-18:30 |
Träning med P2013/2012
Hallen åbro |
