Dela nyhet
Arbetsschema
22 okt, 20:33 2 kommentarer
Tack för responsen. Att sätta ihop ett arbetsschema är så mycket lättare med den respons som blev. Särskilt tack till Amandas och Heddas familjer som anmält sig, trots arbete på marken!
Kiosken 15:45-18:30 Astrid och Lovi
Kiosken 18:30-21:00 Molly och Alma
Disco 15:45-18:00 Hedda, Greta, och Amanda.
Jag kommer vara på plats vid uppstart och förhoppningsvis vid stängning av disco och skiftbyte i kiosken. Annars så finns jag på området under hela eventet. Det går även bra om man är nyfiken på hur t ex kiosken fungerar att komma ner tidigare under dagen. Jag finns på plats från 07:00.
Lite info om varje uppgift
Kiosken
- Brukar fungera bäst om en tar betalt och en servar med korv, fyller på dricka och kokar kaffe. Swish och kontanter gäller.
- Kiosken öppnar 16:00.
- Besökare kan även lämna in en blankett för beställning av SIK:s jullåda. Det är bara att samla ihop dom.
Discot handlar om att:
- Ta betalt, 20kr. Stämpel kommer finnas så barnen kan gå ut och in från discot.
- Vara behjälplig ifall musiken strular. Det kommer ligga en padda som spelar en spellista som ska sköta sig självt. Tips på låtar för åldern 5-9 år tas tacksamt emot innan helgen.
- Ifall brandlarmet går, agera utrymningsledare.
Kommentarer
Erika Jönsson 22 okt, 20:51
Toppen!😃 Ska vi också ha lite halloween-utstyrsel eller?
David Lindwall 23 okt, 10:46
Det är en kanon idé och fritt fram