Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
23 jun, 10:52 0 kommentarer
Vi kommer att fortsätta träna under juli för de födda 2008-2013 som vill och kan. Vi kommer inte alltid att kunna ha Majornaledare med, men vi tränar tillsammans med ÖIS och det kommer alltid att finnas någon ledare på plats. För de som vill träna medel- och långdistans kommer vi att ha förslag på pass som ni kan köra.
Vi samlas alltid på Friidrottens hus och träningen kommer att vara både inomhus och utomhus, så ta med skor för båda möjligheterna. Samlingsplatsen är ÖIS-hörnet nere vid stavhoppsmattan.
Tider: Måndag och onsdag 17.00-18.30. Kalendariet är uppdaterat.
OBS Ingen träning onsdag 24/6.
Frågor? Skriv till friidrottslek@hotmail.com . Jag är på semester, men läser av mejlen en gång om dagen.
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer