Nyheter från föreningen
Bilder från Monsterstjärnan
26 okt
Bemanning Monsterstjärnan
21 okt
Välkomna till Monsterstjärnan 2025!
11 okt
Anmälan 10 pass med Skridsko- och konståkningsskolan är nu öppen!
20 sep
Information & Schemaändringar inför Juluppvisningen
Igår, 22:11 0 kommentarer
Se info och schemaändringar inför juluppvisningen här
Har ni några frågor så hör av er till oss på tranare@konstakning.com
Med vänlig hälsning, Tränarna
Anmälan till träning/läger i Jul & Nyår
4 dec, 09:16 0 kommentarer
Nu är anmälan öppen för Mellandagsträningen och Nyårslägret!
Ni hittar anmälan här
Sista ordinarie träningsdag är måndag 22/12. Sen är de juluppehåll fram till Torsdag den 8/1.
Med vänlig hälsning, Tränarna & Styrelsen
Schema ändringar v.49
30 nov, 23:45 0 kommentarer
Hej!
Nu är det inte långt kvar till julshowen och därför behöver vi rodda om i schemat. Se schema ändringarna för vecka 49 HÄR
Vi vill även påminna om att fystesterna börjar imorgon, och vi vill att alla åkare ska ha med sig en telefon med nedladdad träningsapp såsom runkeeper, strava eller någon liknande app för att kunna logga tid och sträcka.Alla oavsett skador ska vara med imorgon 18.00, ni tar också med er telefon.
/Tränarna
Grymma föräldrar till bemanningen under Julshowen
30 nov, 11:33 0 kommentarer
Hej alla grymma föräldrar!
Den 14/12 kommer vi ha vår årliga juluppvisning! och inför den kommer vi behöva just din hjälp!
Barnen är supertaggade inför julshowen så nu hjälps vi åt att ge dom en magisk eftermiddag!
Café - GRUPP 4
Ni behöver vara på plats senast 12:30 för att plocka fram och göra i ordning i cafét. Även efter uppvisningen städa undan det som är kvar i cafét.
Åsa B är ansvarig på plats.
Entré - GRUPP 2
Ni behöver vara på plats senast 12:30 för att förbereda biljettförsäljning i entrén. Skridsko och konståkningsskolan kommer ha samling ca 1h innan showstart och då kommer dom och deras föräldrar ha ingång genom entrén. Även efter show/showstart plocka undan entrén.
Sofie M ansvarig på plats
Städning - GRUPP 5,6,9
Ni ansvarar för att sopa omklädningsrum, korridor, läktare och övriga allmänna ytor som vi har använt. Är vi fler så hjälps åt så brukar detta gå ganska fort! från ca 15:30 ( efter showen)
Caroline F ansvarig på plats.
Rigga upp och Rigga ner:
Se separat mail.
Helene S - Ansvarig på plats
Kim G
Emil S
Sofia E
Hanna M
Alisa & Tobias FP
Några av er kanske också har barn i någon av grupperna ovan. Och kanske tiderna krockar och ni inte kan vara med där.
Speaker
Lars F
Ljud & Ljus
Karolina D
Vi är en ideell förening och behöver all hjälp vi kan få så om det är någon av er föräldrar som inte har fått ett ansvarsområde men som ändå vill hjälpa till så är ni välkomna från 12:30 och hjälpa till :-) Har ni några frågor eller funderingar kan ni höra av er till den i er grupp som är ansvarig, alt via kommentarsfältet på hemsidan så att alla enkelt kan vara med i en konversation. Har ni några andra frågor eller funderingar är ni välkomna att höra av er. Med vänlig hälsning, Angelica
Inställd dans idag pga sjukdom
30 nov, 10:04 0 kommentarer
Hej,
Då dansläraren tyvärr har gått och blivit sjuk så är dansen idag inställd.
Dans som vanligt igen nästa vecka.
Med vänlig hälsning, Angelica

