Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
21 okt 2021 0 kommentarer
Hej alla!
Poolspelet närmar sig på riktigt nu och vi är snart framme vid vårt första tillfälle.
Indelningen är klar och vi hamnar i grupp D1 VIT i region syd/Småland tillsammans med Västervik och Vimmerby så inga jättelånga avstånd.
Första drabbningen kommer äga rum den 6/11 i Plivit Arena i Västervik.
Mer info om det när vi kommer lite närmare men räkna med att laget kommer vara på plats mellan ca. 10:00-14:00
Alla ovan nämnda klubbar har två anmälda lag så 6 lag totalt i varje poolspel vilket innebär 5 matcher/tillfälle.
Matcherna är ganska korta och spelas på små planer.
1 x 15 minuter om jag inte minns fel.
6/11 Västervik
27/11 Oskarshamn
18/12 Vimmerby
Ytterligare tre tillfällen efter nyår.
Det ser vi fram emot!
Med vänlig hälsning,
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer