Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
18 jun, 19:23 0 kommentarer
Hej alla medlemmar!
Torsdagen den 2 juli bjuder vi in till en öppen träning tillsammans med klubbens juniorer. Inför kommande säsong har vi nyligen signat hela 10 åkare, och nästan samtliga är fostrade i klubben sedan barnsben.
De flesta av juniorerna går på skidgymnasium på annan ort och är därför inte hemma så ofta under vintersäsongen. Nu är det sommar och många av dem är tillbaka – ett perfekt tillfälle att träffa dem, prata skidåkning och träna tillsammans!
Vi kommer att genomföra ett enklare löppass i lugnt tempo. Passet är anpassat så att det passar alla, och det finns möjlighet att korta av rundan om man vill.
Och vem vet – kanske avslutar vi med några stafetter eller andra roliga utmaningar där man kan få chansen att mäta sig mot våra juniorer!
📅 Datum: Torsdag 2 juli
⏰ Tid: 18.00
📍 Samling: Billingecentrat
Vi hoppas att många medlemmar vill komma och vara med på en trevlig kväll tillsammans med våra framtidsåkare!
Varmt välkomna!
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer