Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
14 jun, 21:52 0 kommentarer
Då är det dags att summera en helg full av pingis, skratt, tårar och väldigt mycket kul. Först måste jag berömma BTK Linné för en väldigt kul tävling och närheten mellan hotell och hallar var ju bara så bra.
Våra killar har kämpat och slitet i 3 dagar och under söndagen var det Aston och Leo som spelade till sig en femte respektive femte och tredje tredje plats, som hamnade längs upp i listorna. Återigen bra lirat alla Alelirare. Vi åkte upp till Göteborg med vetskapen att vi är i slutet på säsongen och det har varit en del trötta ben på de senaste träningarna. Mycket av det var som bortblåst när killarna äntrade spelhagarna och krigade som aldrig förr, tidvis fick vi se pingis från dem som vi inte sett förut. För att sätta lite siffror bakom våra atleter. Vi åker upp med 7 killar som är anmälda i totalt 9 klasser fre-sönd. Under helgen spelar de hem 10 st topp nio placeringar och av dem 3 st pallplatser och 1 klassvinst. Att vi redan nu ser fram emot nästa säsong är ju världens underdrift. Jag vill också passa på att tacka alla föräldrar som hjälpt oss under dagarna och som hejat fram våra killar. Det går ju inte att skriva om den här resan utan att också sända ett stort tack till vår egen Lasse Falk som verkligen ger "passion för pingis" ett ansikte. Slutligen igen tack killar för era fantastiska insatser, det är så härligt att se er lira och att få vara med på er pingisresa. Njut av lite uppehåll och sedan hoppas vi såklart att ni utifrån tid och möjlighet dyker upp på en del sommarträning. Ha det bäst o Forza IF Ale🏓
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer