Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
12 jun, 23:19 2 kommentarer
Jo, de slåss om platserna på prispallen 😊
Då var det äntligen dags för vår resa till Göteborg och BTK Linnés tävling.
Dagen inleddes av Viggo som trots en skadad fot krigade sig igenom gruppspelet. Bra jobbat Viggo och vi hoppas att foten håller för mer spel i helgen.
Därefter hade vi en trio med Aston, Abbe och Neo som gick in i klass u399.
Efter många välspelade matcher i vars en pool (tror det var 34 spelare som startade i klassen), stod alla 3 som segrare i sina pooler. Herrar Falk och Sterner sträckte lite på sig och såg fram emot slutspelet.
Aston gick in i slutspelet med gott självförtroende och spelade sig fram till en kvartsfinal där motståndet blev för tufft mot den spelare som senare togs sig till final. Abbe och Neo hamnade på samma sida i slutspelet och efter några riktigt bra matcher av båda två, ställdes de till slut mot varandra i den ena semifinalen. I en spännande och välspelad match var det till slut Neo som avgick med segern.
Nu började det märkas att det satt en del matcher i benen, men med stort krigarhjärta lyckades Neo skruva hem segern i en spännande finalmatch.
Händer i luften och om vi ledare växt till oss innan så slog vi i taket när vi bevittnade en prisutdelning med så många IF Ale tröjor.
Fantastiskt lirat idag av allihopa och nu laddar vi för morgondagens spel där vi har ännu fler lirare på plats. Fortsättning följer 🏓
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Mikael Latorre 12 jun, 23:20
Bravo! 👏🏽👏🏽👏🏽
Maja Jönsson 13 jun, 01:44
Grattis Grabbar🤗