Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
14 jun, 07:45 1 kommentar
Lördag och ny tävlingsdag. Idag i lite tuffare klasser för de flesta av våra lirare som ändå krigade på bra och visar att de verkligen har möjligheter att rå på spelare högre upp.
När vi summerade morgonpasset hade Leo, via vinst i sin grupp tagit sig till slutspel i u800.
Där tog det stopp i kvartsfinalen efter en jämn match mot killen som till slut vann klassen.
Bra spelat allihopa.
Eftermiddagen och kvällen spenderades på Liseberg och efter minst sagt blandat väder var det nöjda och trötta spelare och föräldrar som tog sig tillbaka till hotellet för välförtjänt nattsömn.
Nya tag på söndag 💪🏓
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Mikael Latorre 14 jun, 10:29
Följer fortsättningen med spänning! 🏓