Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
22 nov 2025 0 kommentarer
Hej alla målsmän för F7!
Snart är det dags för våra små handbollsspelares första handbollsfestival. Den kommer gå av stapeln lördagen den 10:e januari. Om vi har tur får vi ha den på hemmaplan i Utsäljeskolans idrottshall och kan i så fall tjäna pengar till lagkassan genom caféförsäljning. Vi återkommer med mer information så fort vi vet mer, men skulle önska att de föräldrar som är med i trivselgruppen kan börja fundera på genomförandet av en caféförsäljning redan nu.
En handbollsfestival innebär att flera lag samlas för att spela matcher i mini-handboll och genomföra gemensamma träningspass. Det brukar vara väldigt roliga och uppskattade tillställningar.
Vänliga hälsningar,
Ledarna för F7
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies